Studiofotografering Erbjudes!
Hej! Vi håller på med ett projekt i skolan där vi samlar in pengar som oavkortat kommer gå till Musikhjälpen 2012. Vi erbjuder därför studiofotografering i våran studio på skolan för ett otroligt lågt pris nämligen endast 200kr. För dessa ynka 200kr får du en hel timmes fotografering och du får även med dig alla bilder hem, det finns även möjligheter till förstoringar på plats för en liten summa.
Vi tar emot alla sorters bokningar så som barnfoton, djur (katter, hundar), julporträtt, parfotografering, syskonfotografering etc. det är endast din fantasi som sätter gränserna.
Du hittar oss i centrala Helsingborg och du är varmt välkommen hit! Bokningarna går att göra fram t.o.m v. 50 mån-tors 9-16 och fredag 9-12. Inte nog med att du får studiobilder till ett grymt lågt pris samtidigt som du gör en god gärning.
Tycker du detta låter intressant? Tveka inte att kontakta mig i PM eller på mejl info@idalundahl.com
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Oavkortat ska det självklart stå! Alla pengar går oavkortat till musikhjälpen.
Mvh. Ida Lundahl

Synd att jag bor för lång bort… Älskar musikhjälpen!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#2 Jo tyvärr har vi inte möjlighet att resa runt med studion även om det hade varit grymt roligt!
Håller med dig musikhjälpen är inte minst rolig den är väldigt givande också. Till exempel som årets tema är "Alla barn har rätt till rent vatten", 200kr ger då 25m vattenledning! Förra året fick dom in 18 miljoner som gick till flickors rätt till skolgång, fantastiskt tycker jag!
Mvh. Ida Lundahl
#4 Förstod inte riktigt din kommentar! 
Huvudsyftet med projektet är ju inte att uppmana för välgörenhet det är bara en bonus i det hela. Jag vet själv hur dyrt det är att gå till en studio och bli fotograferad, där springer det snabbt i pengar och en fotografering t.ex. lägger sig gärna upp mot 1200 kr vilket inte pengar alla har.
Nu har jag ju den turen som går i en skola med en mycket fin studio som jag har tillgång till. Som en sann djurvän som jag är finns det inget härligare än att ta ett par fina proffisonella foton på sina älskade djur som man fint kan hänga på väggen.
Men nu är det ju tyvärr så att alla har varken möjligheterna till en fin studio eller kunskaperna att fota som jag har så om jag under dessa 5 veckorna kan hjälpa personer med detta och sen på toppen av allt göra en liten nytta i världen så är jag nöjd!
Visst kan jag hålla med om att med mat i magen så är dom flesta nöjda men och andra sidan så är det ju inte alla som har den turen. Många i slummen dör pga. dålig kunskap om hygien och att dom inte har rent vatten.
Dessa 200kr är ingenting jämfört med vad det skulle kunna kosta. Visst kan man nöja sig med en vanlig hederlig kompaktkamera men personligen tycker jag att det är roligt att kunna få en hel tavla på sin bästa vän! Visst kompaktkameror räcker länge men det slår inte fullformats kamerorna på lång väg.
Mvh. Ida Lundahl
#6 Kunskap har inget med ålder att göra. Övning ger färdighet som man brukar säga! Tycker inte man bör dömma någons kunskapsnivå pga. ålder, du har ingen aning om hur gammal jag är och du har inte en aning om vart "min" kunskap ligger.
Jag dömmer ingen efter deras åsikter men jag tycker då allt att man bör respektera alla, oavsett ålder.
Vill du inte stödja något som har med välgörenhet att göra så gör för all del inte det men du behöver då inte komma och klanka ner på andra som gör det!
Mvh. Ida Lundahl
Jag har rensat denna tråd på otrevliga inlägg som inte har något här att göra.
Det är Sajtvärd och Medarbetare som beslutar om reklam och annonsering på sajten och vi ser inga fel med denna tråd.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar