Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettraser
Läst 1524 ggr
jonte1
3

Trampautomat,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-det är alltid roligt att följa med min sambo(gammelfar på tur). Även på långa sådana. Vi orkar.

Mötte på en hel familj ifrån förskolebarn och äldre. Hade haft familje middag och hade en modell större pudel.

Husse är klok och drar ner oss i diket där fiskar och sjöfåglar finns.

-Ibland så tycker jag han sambon är lite för stark och dragandes medelar Akitan gammelmor.

Har'e Tungan ute

SaraC
1

Mysigt Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jonte1
3

#1, -vackra färger.

Visst ja. Vi är ju gamla.

Hälsa gammelfabror Oskyldig.

SaraC
1

Väldigt vackert, hösten är fin.

Var faktiskt över till er stad igår, fast bara snabbvisit på djursjukhuset.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jonte1
3

#3, -aj då. Låter inte kul.

Fyller på med en bild ifrån går och.. Jooo den lurviga vet jag vad det är för ras. Dom fanns hemma i österbotten när jag växte upp. Men vad är det här för ras(Akitan gammelnmor)? Vad stor hon är.

Härligt att få höra någon prata svenska(!!!) i o f med finsk accent. Fjärran ifrån tonåringarna hemma här som jag kan få spatt på med "typ" , "chilla".. Listan kan göras lång. Damen pratade bättre svenska än vad jag gör med med mitt landskapsmål.

Ja, -jag vet. Har blivit gammalTungan ute.

jonte1
5

Fortsätter på min egen bildtråd och, -gammelfar säger vrrroowww på morgonen. Härligt med frost ute och sätt fart nu sambo och husse så går viSkrattande.

jonte1
3

Dotter(2:gen(gammal hon åxo nu)) till vänster och gammelson till höger. Bra att dom lystrar till när jag säger wrooow vid passering tycker gammelfar. Gammelmor Akitan nöjer sig med att "Samojedinfekterat" härSkrattande som vanligt.

Sophey
1

Mysiga bilder Glad Jag kan snart inte vanta langre pa att fa hem en alldeles egen akita!!

Medarbetare på matlust

jonte1
1

#7, -går det att beställa en Akita via nätet numeraSkrattande. Trams säger gammelfar. Än kan jag!

Med stor glimt i ögatFoten i munnen.

jonte1
0

Upps.. Dubbelpost.

Mea culpa.

jonte1
1

#7, -att du inte införskaffar lite attrialjer för att visa dina avsikter?

Tänk om DesK hade haft en sån utanför hemlighuset på den lyxiga resturangen i London så.. Det hade kanske varit lättare att konversiera då.

Med stor glimt i ögatSkrattande.