Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettraser
Läst 1949 ggr
jonte1
3

Änteligen igen,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-får jag hälsa på andra hundar fri från räv-skabb säger Samojeden gammerlfar. Träffade på en gråhund(norsk älg hund heter det kanske). som bor i närheten. Ja jag fick hälsa men det utmynnade i mornningar.. Jag har min Samobo Akitan med mig ett 1/2 steg bakom.

Nytt försök och gråhunden satt ner och nosade..Det är nog gammelmor Akitan som väcker morrningarna till liv….

Bifogar en bild på han med stora fötter som polarhundar ska ha. Vattnadal bifogade ett bra foto på rasen Huskey  förut och helt okGlad angånde snöskor(tassar)

Har'e

SaraC
1

Åh, vad skönt att ni äntligen är av med det!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jonte1
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

DesK åkte iväg i lördags med nästan nytaget körkort(!) nordöst för att träffa en annan sitevärd på iFokus. Rita som har hand om bla julen. Det visade sig att hon åxo hade en voffe men dom rökta grisörona var nog lite i största laget för denne. Nu hade dom fått legat och lagra till sig ett par år och..

Ahhh… Dom där två ligger ute här och mumsar igen… Gratis grisöron… Livet är gott ibland. Man hör samma knakande och "krispiga" ljud som när jag klipper isär rökta grisöron med en plåtsax ifrån dom. Ett kort vart det i a f.

Gratulationer till DesK för k-kortet är på sin plats Skrattande.

SaraC
0

Grattis till DesK Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar