Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikett: beteende
Läst 1918 ggr
jonte1
2

Ren hundtortyr!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-gammelmor Akitan blir badad. Inte kul tyckte hon. Jaja, det var familjen som gjorde det i a f.

Häromdagen hos vetrinären vart det till att hålla i när den dära vitklädda tafsade både här och där och morrningarna tilltogFörvånad.

jonte1
2

Den andre vart tvagad 3 dagar sen, -inte så mkt gladare när han på köpet fick stå ut med borstning och klippning utav tovor. Han pep idag i a f under tiden..! Om han nu tycket synd om gammalenmor eller ville ha en tvättning till låter jag vara onämtOskyldig.

SaraC
3

Här är en till som skriver under på det!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

DesK
5

Uj uj uj vilka stackars misshandlade voffar! FlörtOskyldigTyst

/Désirée

Sophey
2

Detta paminner mig om hur min samojed alltid gar in villigt i badrummet och staller sig i duschen nar hon ar skitig… Jag ar glad over det for de andra hundarna maste man jaga i hela huset for att fa in i duschen Oskyldig

Medarbetare på matlust

DesK
0

#4 Jag blir nästan lite, men bara lite avis på dig! Flört Ingen av mina hundar har gillat att bada, däremot har jag haft 3 shettisar som gillade att bada Glad Hur är det med din iller? Gillar han att bada?

/Désirée

Sophey
0

Dexter har ingenting emot att duscha men overstar det helst men om han valjer sjalv star han under duschen med oss och badar frivilligt om han far chansen och dyka i vatten eller plocka upp leksaker fran botten ar ju det roligaste som finns.

Lexie LEVER i sjoar och aar om hon far chansen men duschen ar inte rolig enligt henne och katterna duschas utan problem ocksa vilket ar roligt att se. Skrattande

Medarbetare på matlust

DesK
0

Kul! Du får försöka göra nån liten film med Dexter som badar och plockar leksakerGlad

Katter som gillar att duscha FörvånadFörvånadFörvånad

/Désirée

Sophey
0

Jag kommer ju kopa en digitalkamera som jag ska gora massvis av nyttiga och roliga videos med som mest ska handla om illrar och hundar med Dexter och framtida akitavalpen som huvudroll saklart!

Medarbetare på matlust

jonte1
4

-och en Borzoi i badkaret.. Vaddå höga badkarskanter tyckte hanFoten i munnen.

Glimten..