Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettfikarummet
Läst 2130 ggr
jonte1
3

Stora djur,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-det är möjlig att jag skickat in bilden förut. Gammelkon(Rosa) som styr flocken flyttade hit samtigt 2005. Vi växte upp på samma gård. Jag visiterar gärna säger gammelfar. Kossa efter kossa-tjurar. Min sambo frös den där dan pga pälsreduktion och det var -19 ute.

Glimten.

jonte1
3

En nordsvensk som jag inte kände då här säger gammelfar lös… Det är bäst att dansa omkring lite. Färlina som vart anlagda kunde  bara jag och gammelson passera över, -Samojeder. andra djur gjorde sig icke besvär.

jonte1
5

Jag växte upp med han säger gammelfar Ardennen som orkade med en massa. Det var en kille i min smakTungan ute.

Glimten.

SaraC
0

Visst är det kul att råkas med lite andra fyrfotingar ibland Skrattande

#3 Vilken otroligt vacker bild och fantastisk häst!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jonte1
5

Gammelfar och.. Husse är en fårskalle ibland. Lägger inläggen på fel ställenSkrattande.

Edit, -lägger till att han har vallningstendenser men har främst visat sig när han varit med kossor..!

SaraC
0

Det gjorde inget, då fick vi njuta av den bilden Skrattande

jonte1
3

Ansluter till #1. Mecka havremoppe är nog intressant för en del. Hon bor tvärs över gatan.

jonte1
4

Sen har vi min egen kompis ifrån hundgårdstället. Jag lyssnade och min sambo/ras vart illa beskylld i en tråd.Jag tar hand om henne hälsar gammelfar!

Storlek är inte allt men det hjälper..

jonte1
2

Fyller på med ifrån midsommar 2007…

SaraC
0

Fina hästar!