Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettövrigt
Läst 1992 ggr
jonte1
3

1998,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-jag fastnade för en speciell kille 1998. Efter ha umgåtts med  Samojeder under hela mitt liv.. Jag var ute i bla östeuropa och mellanöstern. Jag tog hans om honom när tikarna löpte och jag var hemma.

2005 började jag jobba hemmifrån och.. .Bifogar en bild(Gammelfar 1998). Även han har varit litenSkrattande.

jonte1
2

2011, Efter ha rivit altantaket förra sommaren och vi åkte för att handla lite grillkött. Störtregn. Gammelfar kröp in kojan(han är storväxt). Han reste på sig när vi kom hem och taket lossnade.

Jag spikade ihop den där 1984(!) med utbyte utav övertidstimmar på bygget. Oj! Ja vi är gammla.

Gammelfar, gammelmor, gammelson, Husse och matte.

"Ps. vad betyder

Du har tilldelats Buketten. Denna medalj delas ut till dig som gett andra 50 stycken "Bra inlägg"-röster. Dina Medaljer finns samlade på din profilsida.

Du har just nu "13 medaljer." säger iFokus.".

Groff säger gammelfar. Inte viktigt.

Har'e

jonte1
3

I fredags så körde kusin Mats upp på cykelvägen.. Vi som bara är ute och går. Det var inget  snack om den där 3:brodern som var störst längre. Gammelfar kunde gärna få följa ut på en arbetsdag i skogen.. Han/dom som hade Teddy(inte Akitan) gammelsfars bror i kullen utav 3 överlevande hanhundar för länge sen.

Nix sade gammelfar, -sade gammelmor. Det var nog att din fru har försökt kidnappa gammelfar förra sommaren.  Via cykel. Dikeskörning skulle ha varit att vänta.

Gammelfar är en helt annan hund än dom där avlidna bröderna. Han har dessutom en livakt med sig(som om han skulle behöva) i form av Akitan Teddie(gammelmor). Ridå.

En bild på kusin och broder TeddySkrattande

jonte1
5

Grrr.. Säger gammelfar år 2000. Valpar och tikar ska synas men inte låta och bråka med mig chefenSkrattande i hundgården.

Glimten..

DesK
1

Teddie och jag säger att här råder medbestämmandelagen, såspelar ingen roll om det är tik eller hanhund Flört Du käre Todd får allt finna dig i att vi är många i flocken nu Skrattande

/Désirée

jonte1
5

2008 hade jag fått sällskap utav Alitan och Borzoen. Det hände att dom försökte ge sig på mig båda två.

Jag på bilden? Jag har ett betydligt större ben i k-ften än vad husse har mig som Avatar. Jag fixade.

Åren går men jag  .. Än.

Ursäkta bildkvalitenSkrattande.

Glimt(klicka på bilden så blir den större).

SaraC
0

Så söt som valp Kyss Och han åldras med värdighet!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar