Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikett: övrigt
Läst 1443 ggr
jonte1
7

Livet är inte rättvist..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-min kompis sedan 30-år förolyckades under påskhelgen. Trafiken.

Det var han nästan granne som hade gammelson som ska fylla 13 efter gammelfar. Nere där i hörnet.

Jag gick förbi och jag och frun kramades i sorgen, Vi har nog känt varandra ett år tidigare t o m. Dom där 3xvoffarna satte sig ner och bara tittade. Inget groff som dom har gjort under många år. Ja voffar kan känna.

Stackars gammelson, han som har varit med husse på jobbet i minst 12-år. Varenda dag. Nu får han vara hemma och stötta familjen, matte, mini dotter och mini son(båda över 20-bast). Det är där han gör mest nytta nu.

Bifogar ett foto på, gammelfar framtill, hussen och gammelson i bakgrundenGråter.

chapp
0

Ruggigt - sånt borde inte få hända.

SaraC
0

Beklagar verkligen.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jonte1
2

Hmm.. Gammelson. Vi har varit kompis i många år. Vi tog farväl utav hussen i FredagsGråter. Begravningar är aldrig roliga.

jonte1
3

Hmm.. Gammelsom du föddes i fel tid och dessutom har du din far nära. Han vet att ordna för sig. En livvakt närmast som ligger ner och väntar.

Gammelfar? Han är i övre vänstra hörnet. Bevakar vad ni ungdomar(!!!) gör. En klining från oss härhemma gammleson. Det förtjänar duSkrattande.

Du får gärna kliva in på gården med din nya husse(sonen). Det är ingen här som kommer att ta i.

SaraC
0

#3 Verkligen inte Rynkar på näsan

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar