Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettövrigt
Läst 1270 ggr
jonte1
0

Samojedinfekterat..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-tycker Akitan Teddie!

Vi såg två(2) Samojeder på långt håll på em turen som jag inte fick hälsa på. En tredje  som jag känner fick jag voffa åt lite.

Husse och gammelfar.. Samojeder.. Grrr Dom har glimten i ögat och dom verkar vara släkt(hundvis).

Det fanns ju en bror till gammelfar som åxo hette Teddy(inte Teddie). Husse må vara dryg ibland.

Grr hälsar Teddie Kyss till Samojeder(vem ska hon annars morra åt i samma storlek)?

jonte1
2

Hmmm.. Husse hade ett par frågor till den där som föder upp Borzoier och  som vi fick handa som en stor valp ett tag  och via luren hon som ringde som ringde i kväll. Va??? Blir polarhundar så gamla? Hur?  frågade hon?

Husse har gjort ett bra val sen 37 (eller var det 40) år sen.

Bifogar ett 3-år gammalt kort på.. Än kan den där mini-matten snärja mig trots hon numera är 1.74 i längd och fyller 15 på måndag. Stackars husse Skrattande.

SaraC
0

Det får införskaffas lite fler akitas då? Flört

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

jonte1
0

#2, vi får se vilken som trillar av pin först. Det är Akita-Samojed som gäller.. Pssstt överåriga(Borzoi uppfödarens kommentar) säger Todd-Teddie. Skrattande Jepp akitan är mig mkt kär.

jonte1
0

#2, man ska inte prata i luren samtidigt som man skriver inlägg.

Det roliga är ju egentligen med mini-matten att gammelfar är nästan jämnårig.. Han spelar inte musikt för högt. Han beklagar sig inte över att kompisar är konstiga och ändrar sig minut till minut. Han har inga problem med killar eller tjejer från dag till dag. Ständig tillgång till internet. Fria sms konton.Etc. Mm. Å så vidare.. Tonårsdöttrar.

Bifogar ett kort på Hmmm.. Akitan Teddie i sin kull(hon som är under hakan på mamman) framåt värre redan dåSkrattande.

DesK
0

Teddie säger: Klart att det blir en japansk Akita! Skrattande

/Désirée

SaraC
0

#3 Hejudamej vilket gulligt kort!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

DesK
0

#4 Nää men Todd sätter igång stora konserten när han inte blir utsläppt i tid på morgonen (helst före kl 05.00) och samma konsert blir det efter prommisar om han inte blixtfort får grisöra /tuggpinne /korv etc

#6 Teddie hälsar: Jag är sötast! SkrattandeCoolFlört

/Désirée