Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettraser
Läst 3395 ggr
JoannaLi
0

Finnspetsvalpar!

Nu ska morfars bror upp (i morgon bitti) - tillsammans med min morfar - upp och kolla på en leveransklar finnspets, så eventuellt så blir det en finnspets i julklapp, från oss alla, till oss alla! ^^

Längtar så himla mycket, de är ju så vackra!

8Nejdå, jag blir ju inte alls avundsjuk på att han bara kan åka upp och hämta nen, medan jag har sex år kvar/tills jag flyttar hemifrån tills jag kan få ens börja andas på en valp! ^^)

Någon som vill berätta lite om snyggingarna?

SaraC
0

Åh, jag är så förtjust i finnspetsar!

De jag träffat har varit himla framåt, sociala, glada och gosiga. Dessutom är de ju sååå vackra!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

JoannaLi
0

Åh, de ser så otroligt fina ut, och på bilden från annonsen såg de ut som små gulliga pälsbollar…

Morfar och mormor har tre jämtar, varav jag egentligen bara minns från valpen/unghunden, och lite från tiken, så nu längtar jag, efter syskonsmällen (tre stycken på två år) så nu har jag väl kanske lite mer kärlek att ge, även om jag inte har 'rätt' till honom på samma sätt som jag hade med jämtarna, men ändå!

Vem kan motstå en otroligt vacker röd pälsboll!?

JoannaLi
0

Nu är han 'hemma' (morfaderns bror ska fira jul hos mina morföräldrar, så…) och i morgon ska jag dit, så stort jäkla TAGGA! (Ja, jag går på högstadiet, och ja, man blir smittad! ^^)

jonte1
0

Den som väntar på något gott.. Tungan ute

Jag känner igen högstadietspråket här hemmifrån Skrattande

JoannaLi
0

Tyvärr ska han hem till Tandsjöborg efter julen, och där är jag väl någon gång vart femtonde år (? ;)) så jag lär väl få kräva bilder minst varannan vecka! ^^

Sedan så måste jag skratta lite ondskefullt, min mormor är så otroligt hundkär, och med en valp hemma, så…? :P