December 2011
Vad händer denna månad?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Eros medicin verkade så den ska han fortsätta med, så har han även fått en blodtrycksmedicin. Han har ett starkt hjärta och ett lugnt blåsljud, typiskt åldersrelaterade orsaker är det som orsakar hans besvär. Men han kommer hoppa och skutta på som vanligt många år fram över om inget annat händer sa vet!
Snart är det jul! Jobbar min sista dag den 23/12 sen är jag ledig! Är ni lediga något i jul?
#1. Härligt att han mår bättre :)
Här fortsätter träning och åter träning med lillkillen som hunnit bli 8 månader, tiden går fort! Kommer lägga fokus på att fungera bättre i vardagen och kunna ta det lugnt i olika situationer :)
Jag kommer inte vara ledig någonting över jul, pluggar på distans och har en kurs i fysiologi som går över jul och nyår, känns sådär men ändå ett kul ämne så det ska nog gå vägen :) Sambon ska dock vara ledig över jul och nyår så det ser jag fram emot ^^
#2 Ja, tiden går alldeles för fort känns det som! Vad var det för hund du hade?
#3 Haha härlig bild 

Ska fira julen söderut, Leia ska få plåga gammelhunden i flera dagar!
Bävar inför nyårsafton, Chappen blir helt förstörd av ljudet av raketer, i upplösningstillstånd. Har försökt med valeriana men inte till nån större nytta. Kanske ska han få komma hem till mig i byn på nyåret, men det smälls väl en del här också. Men inte lika nära inpå, husen står ju lite längre ifrån varann här.
J-a smällare och raketer! Det borde finnas ett raket-uppskjutande i varje by, i en kvart eller så, och då fick alla som ville gå till bygdegården och kolla. Sedan skulle det bli tyst.
#4. En finsk lapphund :)
Här händer inget speciellt :) Jag pluggar så ja jag är ledig på julafton, ska firas ihop med alla mina djur.
.