Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettfikarummet
Läst 1473 ggr
SaraC
0

Vecka 40

Vad har ni gjort i veckan och vad ska i göra i helgen?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Vattnadal
0

Jag har haft en del möten med bank, revisorer, bank igen om företaget. Jobbat med webshop och kundkontakter, handlat inredning på IKEA och haft trevligt. Kul att vara egenföretagare!

Vi har äntligen kommit igång med barmarksträning av hundarna. Har kört 10-spann en gång, och ska iväg ikväll eller imorrnbitti igen. Annars har jag cyklat med Vidar i dragsele och Vittra lös den här veckan.

I helgen ska vi bygga en vägg i butikslokalen, och börja sätta ihop hyllor od. Hoppas kunna få en mysig kväll med en flaska rött imorrn.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

SaraC
0

#1 Har du någon hemsida till ert nya företag? Är väldigt nyfiken!

Jobbat hela veckan, inget utöver det vanliga. I helgen tänkte jag ta igen alla härliga långpromenader jag missat under veckan och även träna lite.

Vattnadal
0

Jo, vi har en enkel, till att börja med, draghundcenter.se och sen finns vi på facebook, där man gärna får gå in och gilla oss, så fler ser att vi finns!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

SaraC
0

#3 Kul! Lägger till den bland Spetsar & urhundars länkar! Och gillar på Facebook nu också!

lukasfelix
0

Jag gillade också facebooksidan nu ;)

Missel
0

Har inte hänt ngt mer än plugg och promenader i veckan. Har även känt mig krasslig hela veckan, men idag så har förkylningen äntligen brutit ut. Så idag får hundarna vara sympatisjuka med matte :p.