Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettbeteende
Läst 1423 ggr
jonte1
0

Aldrig i livet!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-deklarerade min svärfar (som fyllde 86 igår) innan han flyttade hit över från över 11 000Km bort i November förra året. Hundar ska vara utomhus i hundgård! Han hade erfarenhet utav Schäfer, Doberman och Grand Danois från Tysklad före sin pension.

Det visar sig att det fattas hundkorv i kylen ibland efter han har ätit frukost(04.30-06.00). Vidare så deklarerade han att man får absolut inte ge hundar något från bordet när vi äter..

Våra hundar lärde sig fort nog vem dom skulle hårdbevaka vid (under)bordet Tungan ute såväl inomhus som utomhus.

Jag tackar DesK för det härliga fotot som avslöjar sanningen.. Foten i munnen I det här fallet var det Akitan Teddie som vart serverad med gaffel t o m.

DesK
0

He he ja käre far han har så många goda sidor och framförallt så är han en god hundvän Glad Sen att han måste snacka lite dumheter det får vi bjuda på Flört

/Désirée

chapp
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gamla gubbar är som gamla hundar - dom har sina idéer och dem rubbar man inte på i första taget. Gäller bara att hålla god min och låta dom tro att dom får sin vilja igenom…

SaraC
0

Haha, typiskt envisa gubbar att promt hävda en sak och sedan göra tvärtom själv Skrattande

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

DesK
0

#2 Där sa du nått riktigt bra! Skrattande

#3 Ja jo och det gäller ju inte bara gamla gubbar FlörtOskyldigTyst

/Désirée

SaraC
0

#4 Nej, det är något mer allmänt utbrett Flört

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar