Ensam kvar..
-i min kull säger våran Samojed(gammelfar). Matten till brorsan Teddy(inte att förväxla med sat-kärring Akita-Teddie) stannade upp cyklandes på väg till sommarbostaden idag. Det vart som befarat att även brodern Teddy fick somna in i Mars.
Knepig matte förresten, -hoń bara skulle hålla på och klappa mig och föreslå att jag skulle spännas framför cykeln, kidnappas när inte husse och matte var hemma osv.. Min Sambo Akitan vart bemött med kort klapp..
-Jag har inga planer på att förslappas säger gammelfar, skulle jag lämna min husse och matte samt små(!)mattar i Akitans vård???
Aldrig
, bifogar en bild på brorsan Teddy för 2-3 år sedan på min gård.
Todd jag är ingen satkärring jag tuggar bara lite vänskapligt på dig ibland säger Teddie. Den där matten till Teddy var knepig ja och verkade rädd för mig! Jag som är en sån snäll liten voffe
Jag hörde minsann att denna där matten ville kidnappa dig Todd, men det kommer jag sätta stopp för. Du ska stanna här hos mig! De kan åka förbi och applådera och sukta bäst de vill!
Här är en bild på dig och vår yngsta valp
/Désirée
Det låter bra att du är "still going strong" Todd!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag får samma impulser när jag är med samojeder - jag vill klappa på dom och sen ta med dom hem…