Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikett: bilder-filmer
Läst 2405 ggr
IdaT
0

En bländande vacker lapphund...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…Borde vara vaccinerad mot pinsamma, onödiga saker som reflexvästar, eller hur?

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

IdaT
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En minut tidigare utan reflexvästen. En betydligt gladare lapphund.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard

SaraC
0

Så fin kille!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Tokryck
0

Haha, det är samma här. Förnedrande ;) .

TrueBloodLover
0

jag tycker det är bra med reflexsele :)

då syns man bättre i trafiken :)

har själv både reflexväst och en jacka med reflexer till min tik, samt blinkade saker man stter i halsbandet

IdaT
0

#4 Fast är man en lurvig Lapphund så gör inte den så mycket nytta, för den egen fenomenalt vackra svarta pälsen gömmer reflexen…

TrueBloodLover
0

5#

kanske det :) jag har en gråtecknad husky tik :) jackan är fodrad och är röd utanpå :) jättesöt på henne

Tokryck
0

#4 Ja, utan reflex gör man sig inte bra ute när det är mörkt. Men jag tror inte att IdaT menade att lapphunden inte ska bära reflex ;) .

IdaT
0

#7 Absolut inte, det är Lapphunden som menar att han borde vara utan reflex. Personligen skulle jag inte gå ut utan reflex, och då ska inte min hund heller göra det!