Artikelidéer
Vad vill du läsa om här på Spetsar & urhundar?
Ge gärna förslag till artiklar i den här tråden.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Själv skulle jag gärna vilja se en artikel om kastrering. Hur det går till, vad man ska tänka på, olika typer av kastrering, negativt och postitivt och så vidare.

Ja kastrering är bra!! Hade gärna sett fler kastrerade hundar (& djur) ;)
Jag skulle kanske kunna skriva ihop något om volontärarbete m hundar i Spanien om någon är intresserad. Fråga är väl vad man skall ta med isf..?
Jag är ju sån där som tycker det är intressant att läsa om olika rescue-projekt och sånt ute i världen, men det kanske inte passar in här allt för bra? Fast det finns ju tex rescues som specialliserar sig på vissa raser. Podenco-raserna har en del rescues på sina ställen iaf.
#2 Tycker det låter spännande och absolut passar in
Lägger till dig som artikelförfattare!

Ojdå, då måste jag ju skriva ihop nåt med :P
#4 Ja, det måste du
Nejdå, du gör som du vill och du gör det när du vill, men nu är du inlagd så det bara är att köra i så fall!
"2 Jag tycker det låter väldigt spännande med en artikel om det!
Det är ju skoj om man får lite bredd på artiklarna ibland
. Allt som gäller hundar (Nästan iaf) är intressant att läsa 
En artikel om massage och stretchning hade varit intressant och nyttigt. Mycket eftersom jag misstänker att det finns många som fysiskt tränar sina hundar här och sen är massage en allmän bra grej att veta och som är sjukt nyttigt för alla hundar. Och sen att veta när man inte ska massera eller stretcha.
Om någon känner sig mån om att ta hand om det ämnet, som känner sig kunnig inom det! Jag kan själv en del men hade behövt plugga lite extra för att få ihop en artikel, så om ingen annan vill så kan jag nog ge mig på det i framtiden.
#7 Om du har tid och lust till det så är det ju toppen
. Massage är ju så fruktansvärt bra för hunden även brukar det stärka bandet mellan hund/ människa. Vem mår inte toppen efter en massage 
#8 Om ingen hinner före så kan jag tänka mig göra det i framtiden, dvs det lär nog ta ett tag innan jag sätter mig med det i så fall. Jag har så sjukt mycket att tänka på just nu så jag knappt orkar med! Men jag kan absolut tänka mig göra det, som sagt :)
#9 Bara att du säger till i så fall 
#9 Du är tillagd som artikelförfattare, så kan du skriva ihop något när du vill, om du vill 
Puttar upp tråden