Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettövrigt
Läst 1519 ggr
KitoBonito
0

OT - En rolig syn..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var beredda på extrem off topic:

Min bror har precis vaknat.. Han öppnar sin sovrumsdörr för första gången idag, kommer ut och ser alldeles sömnig ut.. I handen har han sin laptop, sin musmatta och musen, med sladden hängande ner på golvet. Långsamt rör han sig mot köket där han brukar sitta och spela …

Nutidens förstörda ungdom? ;)

Hur mycket tid spenderar ni framför era datorer? Mer eller mindre när ni är lediga?

(Jag vet inte om det ens är ok att lägga in OT-trådar här, så det är väl bara att hytta med en näve och ta bort mitt inlägg ;)

SaraC
0

#0 Haha Tungan ute 

Jodå, det är helt ok med några ot-trådar då och då, så länge de inte blir för många och tar över så spelar det ingen roll.

Eftersom jag pluggar på distans blir det ofta mycket tid vid datorn. Jag har alla mina föreläsningar och seminarium över nätet och så blir det ju en hel del skrivande också. Brukar för det mesta ha iFokus igång samtidigt och ta en kik här emellanåt. Nu över sommaren pluggar jag bara 50 % och det är mest läsning, så då ligger jag hellre ute eller i soffan och det blir inte lika mycket tid framför datorn i övrigt heller och vissa dagar blir det inget alls.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

scth
0

Blir mycket tid framför datorn speciellt nu på sommaren, det är ofta för varmt för både oss och hunden att göra ngt och man är lite extra lat. Dessutom finns det inte så jäkla mkt att göra när man bor i lägenhet .

KitoBonito
0

Ja, det är lätt att man hamnar vid datorn när man har tid över till "annat".

Som ledig sitter jag faktiskt väldigt mycket vid datorn. Så länge det inte går ut över min hund, mitt umgänge och min hunger (och helst inte sömnen hellre..), så tycker jag datorer och internet är himla kul ;D Film och internetsurfande ligger nog på delad plats.

Missel
0

Förmycket just nu är arbetslös, har sökt in till Komvux till hösten så det blir en del även till hösten.

Kollar även på en del serier online.