Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettövrigt
Läst 1695 ggr
KitoBonito
0

Vargkriget

Nu på SVT2.

Jag tycker det är lite väl obehagligt så jag vet inte om jag ska se vidare eller ta en kvällspromenad istället.

Ser ni på det? Det är väl ingen idé att fråga vad ni tycker, för jag bara antar att alla tycker det är lika hemskt som jag.

smurfan-13
0

Jag har valt att inte kolla ikväll, men kanske att jag kollar nån dag om den hamnar på svtplay (för visst va det svt?)

Xondah
0

#1 Jag tittar på den på svt play nu, så den ligger redan uppe. :)

CaithSith
0

Har sett det.. Personligen har jag lite svårt att tro på en såpass stor organiserad brottslighet, jag tror de har överdrivit ganska mycket. (hemskt om det är sant dock).

bblomquist
0

såg klart hela, hemskt.

KitoBonito
0

Det ska tydligen gå repriser flera gånger i veckan om jag inte minns fel.

Jag kan tänka mig att deras organisation innehåller en hel del medlemmar som inte vill ha varg men som kanske inte riktigt gör något åt det, sen att det finns ett bra antal som faktiskt ÄR aktiva med att skjuta varg. Bara min lilla teori. Men om det nu är så att dessa "över hundra medlemmar" är aktiva så säger jag som en vän till mig sa igår; "Jag börjar mer och mer övertygas om att det inte finns något vi kan göra för att stoppa det här".

Jag vet inte.

SaraC
0

Jag blir så arg och ledsen så jag vet inte om jag ska titta.

Förstår inte att man som jägare, som påstår sig vara mån om djur och djurliv, kan vilja utrota ett djur. Helt sjukt. Hoppas att det verkligen blir diskussion och granskning inom jägarförbundet om det här nu.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar