Valparna flyttar
Suck!
;-)
Aj aj aj! Såna bilder får man inte visa. Det finns en del som blir alldeles till sig då
Å himmel så gosse-gossiga! 
/Désirée
¨Vilka sötnosar! :D
Är själv nu 100% på att skaffa en samojedvalp :)
Kan inte vara lätt att skiljas från de där charmtrollen!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#4 Vilken tur att jag varit dålig på att uppdatera med bilder tidigare då
.
#6 Man har lärt sig till en viss gräns, så det går rätt bra. Speciellt då man verkligen känner att man hittat jättebra hem till dom. Denna gång blir det speciellt då jag får behålla iaf 3 av dom på väldigt nära avstånd. Så känns skönt att kanske få träffa dom någon gång ibland
. Skulle ha varit hemskt dock om man ej skulle behålla något själv 
#7 Ja, jag förstår att man såklart måste förlika sig med det. Skulle inte bli möjligt att ta särskilt många kullar annars, om man skulle behålla varenda valp
Vad kul att du får tre stycken nära. Skulle du behålla en pojk?
#8haha Nee det har du rätt i, men iof så blir det typ 1 kull vart tredje år för mig och nu lär det ju ta längre tid då jag inte fick någon tik och den tiken jag har hemma blir 6 år om en månad, hade lite funderingar på att ta på henne nu men blir för mycket, så får se om det blir några fler kullar för hennes del, hon är farmor åt dom små liven här hemma föresten.
Jo jag ska behålla en kille själv
. När jag har fixat ordning laptopen så ska jag sätta in bild på honom
Fick hem laptopen igår så har ej hunnit flytta över bilderna till denna, men visar den bilden jag har på min hemsida. Den är kanske inte den bästa, men något iaf 
Den sista hamnade en bra bit bort. Han exporterades ända till Tjeckien. Så han kommer man inte se så mkt av, men bara vetskapen att han fått ett bra hem han oxå efter mycket om och men känns det bra.
#10 Vad fin han är. Både kul och trist på samma gång att han flyttar så långt bort.
#11 Jag väntar bara tills hans öron ska komma upp dock. En skrämmande sak jag upptäckt är att han och hans farmor är fruktansvärt lika varandra. Det är hon jag har hemma nu. Försökte ta ett kort på dom här för en stund sen men Myzak ville inte sitta still hihi
Jo det är som rätt coolt att få exportera en hund så långt bort, själv hade jag ju tanken på att placera honom på halvfoder om jag hittade någon lämplig..men det var bara folk som ville ha på helfoder och det accepterar jag tyvärr inte då jag för tillfället inte har någon att använda dom på. Hade bara tänkt göra det som en säkerhetsåtgärd då jag hade otur med förra kullen att den enda jag behöll fick C höfter
, den enda i kullen som fick hd fel oxå för den delen.
Jag kommer dock ha mycket kontakt med dom nya ägarna i Tjeckien så det känns som extra bra 
#12 Öronen kommer nog
Han ser så där härligt ullig ut nu. Nej, att få valpar att sitta stilla för fotografering är extremt tålamodskrävande!
Hoppas på att det går bra för honom i Tjeckien!
Surt att just hon fick c-höfter! Hur har du tänkt nu då, ska du avvakta tills du hittar någon ny tik till kenneln eller hur blir det? Nyfiken!