Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikettbeteende
Läst 1109 ggr
jonte1
0

Ja desto större..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fått svar och håller inte med:

Jag kan börja april 2005. Jag gick förbi på allmmän stig och min Samojed vart överfallen utav Schäfrar. Han fixade biffen och jag ska erkänna att jag gick förbi ett par smånader senare för att djävlas lite och vart utskälld utav damen i huset och hennes far.

Ett par månader senare gick hussen förbi med 2 utav här. Det var inte roligt att tvätta en obstinat Samojed med massvis med blod i pälsen. Jag sprang ut och.. Sprang efter i långkalsonger och tofflor och sa att jag skulle betala  vet-räkning. Sen dess har han fått varit kopplad  i kätting.

Bifogar kort på Hmmm.. skruva upp skyllt på allmän stig..

jonte1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Svarar mig själv och:

Jag har varit en del i Öststaterna och jobbat. Det Jag ångrar var att jag inte köpte in fler vargskinspälsar. Jag har varit i mellanöstern och sett tjudrade getter som nån glömt bort i öknen(se bild).. Det ska nog vara ganska svårt att slå mig på fingrana. Ökenhundarna var ok bara man kunde umgås med dom och med inte en människa i närheten.

Ja, hitintills så tycker jag Akitor inte är så där lätta voffar att ha att göra med.

Vad kan jag tänka om dom som har snävare verklighetsuppfattning :) Glöm det.

Jonna75
0

Jag förstod inte riktigt sammanhanget mellan #0 & #1 Obestämd. Men tycker att det är sjukt att man sätter upp en sån skylt vid allmän väg..

Varför då inte stängsla av tomten om man vet att hundarna kan attackera andra gående hundar på vägen…

Jag har själv haft en hund som blivit attackerad av en Schäfer.. ångrar efteråt att jag aldrig anmälde personen i fråga då min hund fick med för livet Rynkar på näsan

SaraC
0

Jag förstår inte riktigt det här jag heller. Men om du har fått ett svar i en annan tråd är det mycket bättre att du svarar direkt i den tråden istället för att göra ett nytt inlägg Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Nikkis
0