Hur gör era voffar(kallt ute)?
Det vore kul att höra om hur era hundar trivs/vantrivs i den kyla som har lagt sig över Sverige senaste tiden.
Härhemma så ligger akitan för det mesta inne pga mitt i pälssläppartagen samt att kring -20 och under så hoppar hon på omväxlande 3 ben pga kylan på plogade cykelvägar. I skogen går det bättre och hon pinnar på utan större problem.
Det andra pälsmonstret.. Jag bifogar en bild var han föredrog att ligga på för mtrl i våras när det började smälta undan :) Gissa själva och tro att det är mysigt att leka snö-mullvad även vid dom här tempraturena.
Min lapska vallhunds valp älskar att vara ute trots att vi haft många dagar med över 20-, hoppar och far i snön och vill inte gå in.
Min jack russel terrier tycker att över 20- är lite kallt om tassarna. :)
Haha, vilka söta bilder!
Här är det alltid "riktig" vinter och det passar Eros perfekt. När man själv känner snoret frysa till is så fort man sticker näsan utanför dörren kör han glatt ned hela huvudet i närmsta snödriva och bökar sig fram
Det finns inget annat än ätbara saker som han vill jaga, förutom snöbollar! Fast i och för sig äter han ju dem med 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Hihi ja, man kan undra om de funnit en tunnel till Kina eller något i den stilen 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar