Bilder på era hundar :)
#1 Det e en basenji :) Så fin h*n e!
#4 åh gud så vacker! Ja de finns ju olika färger på basenji :) Dock så e Tricolour den enda färgen jag inte gillar på basenji hehe
Fina bilder! 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
#7 ååååh :) nästan som en långhårig version av min flicka ju :)
#8 Haha jaa :)
Min lilla galna pomeranian :)
Vänliga hälsningar Susanna
Värd på Chinchilla iFokus
Lavender Chinchilla - Reg. uppfödare av Chinchillor
#10 såå söt :D
#12, ha! Kompis med en katt minsann
. Välförsedd med ben åxo noteras.
#14, snygg färg på voffen säger Samojeden gammelfar som även kollar in öronstorleken..
.
Snygga bilder överhuvudtaget i tråden
.
#14 Tack så mycket.. Din Akita är ju också superfin.. :)
Attans! #16, jag trodde du svarade mig. Nu har jag gjort bort mig igen! Sorry!
"#16, -jag och DesK är sambos. Det är samma Akita(m stora öron)
."
Ben ska väl alltid finnas nära (;
Uppfödare av Radoll & Kurilean Bobtail Långhår.
http://piecesofarts.blogg.se
#17 Du har inte gjort bort , ha ha… DesK berättade det, hmm du menar att både min Akita och eran Akita har stora öron ;) Liljas öron har varit lite snabba i växten, få se om hennes huvud växer ikapp så det blir mer normala proportioner.. Men det är ju så charmigt med dom stora öronen! :D
Visst är det charmigt med de stora öronen
Jag brukar säga att Teddie har sånna stora öron för att matte ska kunna greppa dem bra och för att Teddie måste höra åt sin lomhörda matte, jag är döv på ett öra.
/Désirée
Dobermannblandningen Idelma och isländska fårhunden Gerpla. 
Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga
Måste lägga in en bild på min absolut tätaste kompis, Robban..
..här trotsar han myggen å smyger ner med mig till gölen en sommarkväll..den hunden han kan smyga, han..(vet inte om det är spetsen i honom-men han är en baddare på att gå tyst i naturen)
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
Så fina vovvar ni har allihop :)
#26 Vad fin hon är 
#27 Tack så mycket :)
26# Åååååh ja tänkte skaffa en Hälleforsare att jaga med sen :) hur är de i temperament o så?
#29 Enligt min smak så har de jättebra temprament. Snäll och social ras :) Som jakthund kan jag definitivt rekommendera Hälleforsare! Jagar själv med min och hon är fenomenal på vildsvin och älg :D vildsvin är dock hennes personliga favorit :P Under jakt så brukar hon skämtsamt gå under smeknamnet "Röda Faran" ;)
Ååååh! Nu vill ja ha en ännu mer!:D
Min lilla Engla :) 5,2 år gammal champion ;)
#30 Jättefin!
#33 Hon är så söt lilla Engla!
Visst e hon :)
#36 Men hjälp vad söt han var!
#37 Han charmar många. 
#38 Älskar snöansikten 
#39 Kan tänka mig det 
#44 Tycker om Podencon! Liknar podengo fast den stora! Även om podengo grande finns så är den inte lika "vanlig"… Finns 3 i Sverige ;)
26# åh så lik min mammaoch pappas hund. och min älskade Birk<3
#49 Vilken sötnos! :)
Jättefina pälsklingar ni har allihop :)
#57 Åh vilken snygging! Fint namn också :)
.. Jag kallar inte min iPad för iBad för inget..
#60 Det finns en jättebra sajt om iPad 😉
/Désirée
Åh tack men jag använder den bara i nödfall :D tycker inte alls om den. Men läsa på duger den till (oftast).
#67 Så sjuukt fin! Tror att jag och min vovve kommer och knycker honom ;)
#68 Här knycks inget. :) Men ni är välkommen att komma och leka. :D
Jax <3
#69 Tusan också! Du får väl behålla honom då :P Det hade nog min grabb uppskattat, han älskar valpar :)
#70 min grabb behöver träffa fler hundar. :)
Jax <3
#71 Är du i Sundsvall nåt så skicka ett meddelande, så kan dom få leka :)
#72 skickade nyss ett meddelande till dig. :) Är sällan i Sundsvall så länge det inte är med jobbet men jag kan om inte annat åka dit någon dag ändå. :)
Jax <3
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kommer nog alltid betrakta Ådi som min, även om han bor permanent med mina föräldrar nu. :)
Mittelspitz nu tre år gammal. Han har två växlar i sin motor: Av och på. Han kunde inte följa med till USA för han har en vana att sticka till skogs och det finns massa prärievargar här som gärna äter tamhundar om dom får chansen, så han fick stanna i Sverige.
Kallar honom sheltiespets då hans päls påminner mer om en shelties päls än en spetspäls. Sobel med svart mask. :)
Ignorera kluckningarna från min vattenflaska i hoodien i videon. Han gav frivilligt fotgående så var tvungen att filma. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Här är en bild på Nova som nu är 17v gammal Siberian Husky
#81 får man vara så nyfiken och fråga om hunden kanske kommer från Dalarna? En kompis har en husky som är lika gammal om jag inte räknat fel =)
absolut får man det =) men det gör hon inte…hon kommer från skåne =)
#83 okej, hade varit lite extra kul om de var kullsyskon :D Men grann är hon får jag säga.
TAck så mycket =) Tycker att det är lite kul att hennes pappa har blå ögon med en brun fläck och Nova har bruna ögon med en blå fläck :P
#75 #77 #78 Vad kul att du oxå ha mittel! :) var bor ni någon stans? :) här är en bild på min Mittel hane :)
#94 vilken söt
Jag undrar om dom inte är ganska följsamma som ras? Min xolo är grymt följsam iaf. :)
Många har jag hört är väldigt egna av sig och är lite skeptiska mot främlingar.
Visst att hon har väldigt mycket urhundsbeteende i sig och är vaktig men hon verkligen ÄLSKAR alla människor och barn!!
Se*Ocarinas
www.ocarinascattery.webs.com
www.cuntcat.blogg.se

#100 och #101
Åh vad kul med fler eurasier! Vilken snygging han är. Min eurasier stampar alltid ned sina tuggben/godisar i golvet innan han äter dem.
#102 Haha, kanske är något som alla eurasier gör? Vem vet, godisbiten/tuggbenet kanske lever, så bäst att vara säker först att den inte ska göra motstånd ;D
#105 Åh! Jag tror jag dog lite.. Hur söt får man vara? 😃

Så fina hundar ni har!