Annons:
Etikettsajten-ifokus
Läst 5391 ggr
SaraC
8/19/09, 2:48 PM

Är du ny här?

Först och främst, varmt välkommen! Tack för att du tittade in och hoppas att du väljer att stanna kvar. Om du väljer att bli medlem så bör du starta med att läsa den här artikeln. Här finns information om hur sajten fungerar, vilka regler som gäller och annat som kan vara till din hjälp.

Här hittar du våra skrivregler, de beskriver vilket ansvar du har som medlem här på Spetsar & Urhundar iFokus. Som medlem godkänner du dessa regler och åtar dig att följa dem, så det är viktigt att du läser igenom dem.

Om du funderar på någonting så tveka inte att kontakta sajtvärden eller någon av medarbetarna! Oss hittar du här!

Presentera gärna dig själv i den här tråden och din hund/dina hundar i den här tråden, så vi får lära känna er lite bättre!

Vill du hjälpa till att göra reklam för sajten? Kika i den här tråden.

För dig som hittade hit via Google eller som inte är bekant med iFokus sedan tidigare:
  • Registrera dig här nedan så kan du ge dig in i diskussionerna direkt. Det tar bara en minut och kostar ingenting. Hoppas att du hittar det du söker. Om du inte gör det får du gärna ställa frågor.
  • Några av fördelarna med att vara medlem är; du kan sätta bevakningar på diskussioner du tycker är intressanta, du kan delta i och läsa röstningstrådar, du kan gå med i dolda grupper, du blir medlem i hela iFokus med samma medlemskap, du får ett fotoalbum, blogg och gästbok. Alltihop är gratis!

Övriga viktiga länkar

Våra regler för annonsering och reklam.

Instruktionsfilmer om hur olika funktioner på iFokus fungerar hittar du här.

Tips på enkla åtgärder för att underlätta för synskadade när du skriver finner du här. 

Mer om upphovsrättslagen

Mer om yttrandefrihetsgrundlagen

Mer om personuppgiftslagen

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Annons:
idaleck
8/27/09, 11:18 AM
#1

Är jag blind? Jag hittar inte vart man blir medlem! :P

DesK
8/27/09, 11:45 AM
#2

Till höger finns en ruta där ditt användarnamn står överst. Längre ned i den rutan hittar du "mina sajter" scrolla ner och du kommer till alla övriga sajter här, kryssa i spetshundar… klart!   Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

idaleck
8/27/09, 12:52 PM
#3

Haha, vilket snille man är… nu var det fixat iaf! :D Tack!

KickanW
8/27/09, 2:23 PM
#4

Åh, jag tänkte faktiskt bjuda hit dig Ida, men du hittade själv :)

idaleck
8/28/09, 1:13 AM
#5

#4 hihi ja jag gled hit som på ett bananskal! Cool

Ricko
8/29/09, 10:42 PM
#6

Nu har jag hittat hit :) Har ju haft ett par spets raser osv.

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Annons:
Aliena
12/3/09, 2:59 AM
#7

Hej, jag är också ny här! Har en tik, 8 år.

Obelina
12/7/09, 2:58 AM
#8

Hejsan!

Är ny här :D Har en samojedhane på 5 år :)

SaraC
5/6/14, 9:09 PM
#9

Puffar!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Upp till toppen
Annons: