Spetsar & urhundar iFokus

Spetsar & urhundar

Etikett: raser
Läst 1868 ggr
Oboyen
0

Amerikansk Akita!

Jag är en rasnörd av rang och vill gärna höra från er andra stolta ägare av denna underbara ras. För visst är vi fler här inne? Vad är det bästa med just era hundar? Hur tränar ni med era hundar? Etc etc

Jamie+Engla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mamma är uppfödare av am.akita så jag är mycket delaktig :) Det bästa med dem är deras beteende till oss, men detta gåe inte att beskriva. Det måste upplevas. Vi rränar inför utställning och eftersom jag tävlar så mycket på utställningar med min ras tycker jag om att träna akita med. Senaste importen är ju vår scarlett. Irland cannonbar swedich house mafia Hon är 11 veckor på bilden nere till höger. Nu är hon 7 månader.

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Jamie+Engla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fler bilder på våra underbara ♥

Oboyen
0

Underbara bilder på vackra hundar! Vad heter din mammas kennel?

Jamie+Engla
0

Vår kennel heter Fashion Star. Uppfödare på american akita och podengo Portugues Pelo Liso Pequeno

Oboyen
0

Känner jag till, verkligt fina hundar!

Jamie+Engla
0

#5 Jasså?

Oboyen
0

När jag började hund på allvar så tittade jag på de kennlar som finns inkl er såklart (hemsidor etc)

Sofy
0

#6 Känner också till eran kennel, tänkte höra av mig och se hur det kändes när jag letade valp då jag var intresserad (och fortfarande är) av en Amerikansk akita men föll pladask för min Siberian husky valp från en kennel jag suktats av i 10 år. Nästa hund blir en Am. akita😃

Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian