Annons:
Etikettutställning
Läst 2166 ggr
LLLINN
2012-09-06 10:39

Vilka ska till Rimbo 15/9? Finsk Lapphund

Hej! Jag har anmält min 5½ månader gamla finska lapphundsvalp till SLKs utställning i Rimbo 12/9 och det vore kul att få veta vilka mer här inne som ska dit!

Så, ska ni dit Glad?

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Annons:
IdaT
2012-09-06 11:36
#1

Jag ska dit, men jag har svensk lapphund… Flört

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

LLLINN
2012-09-09 00:29
#2

#1 Glömde skriva att jag även menar de som har lapsk o svensk såklart ;). Men va kul, lycka till!

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

LLLINN
2012-09-09 15:32
#3

UPPDATERING: Menar den 15/9 såklart!

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

SaraC
2012-09-11 15:48
#4

Ändrade rubriken.

Lycka till på utställningen båda två! Glöm inte att berätta hur det gick Glad

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

IdaT
2012-09-17 14:04
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

#0 Hur gick det för dig?

För oss gick det jättebra i lördags. Vi har tagit det lite lungt med utställningar i år, eftersom han har behövt växa på sig och bli lite vuxnare i kroppen. Dom utställningar vi har varit på har han visserligen fått exellent, men blivit oplacerad.

Men i lördags slog vi till med exellent, CK, 3:a i championhane och 3:dje bästa hane! Jag håller inte med om att han är lös fram, annars är jag mycket nöjd med kritiken.
"Välformat maskulint huvud, bra proportioner o profil, bra form o storlek på ögonen, färgen kunde vara mörkare, bra öron, utm hals överlinje o svans, välutvecklad kropp, passande benstomme, bra fötter, tillr vinklad fram, bra bak, utm steg fr sidan lite tät bak lite lös fram, bra päls färg o form"

En bild från maj någonting, jag hade inte kameran med mig…

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

LLLINN
2012-09-17 21:19
#6

#5 Grattis, vad kul att det gick så bra Skrattande. Det gick bra för oss, vi fick jättebra kritik men placerade oss 4 av 6 valpar. Det vi föll på enligt domaren var att han var för otränad, annars hade han haft en bra chans att placera sig Glad. Så nu ska vi gå på ringträningar under hösten och hoppas att det går bar på sthlm mässan!

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Annons:
Upp till toppen
Annons: