Annons:
Etikettfikarummet
Läst 1307 ggr
jonte1
1/21/12, 9:03 PM

Nytt ämne,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det har kommit så långt i livet att jag är tvingad att(försök säga nej till en tonåring) övningsköra med.. Jag föreslog parkeringövningar vid SIBA butikens och köpcentrum. Om ni(familjen) parkerar så tittar jag in på SIBA.. Övningskörnings dotter som läser natur (har dual-boot Win7/Linux)) på skoldatorn och gänget följde mig i hasorna.

Jag såg det direkt när jag klev in i  butiken att deras interna företagsnätverk som pumpar ut reklam hade en stor blaffa i nedre hörnet som sa:

McAffe -du har drabbas utav ett virus som visades på alla skärmarna i butiken.. Ohh spännande sa döttrana. Övningskörningdottern sa att hon har sett den där ökände blåskärmen i Win7 hos sin pojkvän..

Tanken dök upp redan i morse när vi hämtade upp yngre dottern och hon hade fått nedsättande kommentarer när det inte gick att strömma S-TV och byta kanal på datorn via webbläsaren hos  kompisarna.. Ingen i hennes årsklass har möjligheterna. Det funkade från 2004 härhemma. Numera finns det 3st Dreamboxar som tar emot och pumpar ut S-Tv(Satelit)och det är bara att gå in via webbgräsnittet på ditot och..

Jaja. Kanske inte riktig bra. Övnigkörnings.. brukar komma hem och skratta om It-säkerhetsträffar i skolan.. Vi har 8 burkar +3 tv-sets så.. Vi hinner med en massa annat åxo Wink.

Vi kör Linux härhemma, Voffarna hälsarTungan ute

Annons:
Upp till toppen
Annons: