Annons:
Etikettbeteende
Läst 1914 ggr
FaileD
2/3/14, 7:26 PM

Finsk lapphund sover i sängen?

Ni som har Finsk lapphund.

Sover dem med dig/er i sängen eller vill de helst vara på golvet för de är för varmt?

Annons:
JontaK
2/3/14, 7:41 PM
#1

Nu har jag visserligen en svensk lapphund men ja han sover gärna i sängen i korta stunder, ofta inte mer än 10-15 minuter sen blir det varmt och det blir ett svalt hörn i sovrummet istället.

Em_
2/3/14, 9:15 PM
#2

Nej, vi har godnatt- och godmorgonmys några minuter. Natten spenderas under sängen eller vid en dragig dörr. Han hade fått sova i sängen om han hade velat.


Endezeichen
2/5/14, 1:30 PM
#3

Min äldsta tös sover gärna i sängen. Samt ofta lägger sig där, breder ut sig och snarkar när jag går därifrån.

FaileD
2/5/14, 7:52 PM
#4

För jag älskar den på alla sätt och vis men skulle vilja ha en hund som också gillar ligga i sängen åtminstone någon timme

siddelina
4/14/14, 10:36 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Amy sover i soffan för det mesta. Ibland ligger hon hos mig i sängen och då ska vi hålla tass och mysa :-)

nitisen
4/14/14, 10:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Brimer sover i sängen med mig då jag går och lägger mig, efter att sambon varit ut med honom och sedan gått och lagt sig (ca. 1h eller så efter mig) så sover han på golvet men brukar ibland hoppa upp i sängen och klämma ner sig mellan oss. :)

Morgonen innebär alltid mys för honom. Upp i sängen och åla runt. När någon kliver upp tar han den platsen och lägger sig och snarkar.

Jax <3

Annons:
Upp till toppen
Annons: