Annons:
Etikettvalpar
Läst 2153 ggr
Ellenwik
8/23/13, 2:25 PM

Shibauppfödare

Finns det någon som vet vart man kan hitta en bra och aktiv uppfödare som föder upp shibor? Vi har letat efter en bra uppfödare under en bra tid nu, men inte hittat någon! 🙂

Med vänlig hälsning Ellen


  BlommaHälsningar från oss Blomma

Annons:
DesK
8/23/13, 8:35 PM
#1

Novéns är den bästa uppfödarna av Shiba i Sverige, tycker jag🙂 Jag har en Akita från dem och de bedriver högkvalitativ uppfödning, med mycket bra support till sina valpköpare 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Ellenwik
8/23/13, 11:05 PM
#2

Ja, Novèns har vi faktiskt tittat på! Väldigt seriös uppfödning, mycket vackra hundar med bra lynne! Dock ligger det drygt 6 timmar ifrån oss…Men tack för svar! Alltid bra att få reda på vad de tidigare köparna tyckte om en kennel! :)


  BlommaHälsningar från oss Blomma

Sofy
8/24/13, 11:43 AM
#3

#2 6 Timmars resande är värt det för en valp. Jag åkte upp till Umeå och senast till Hässleholm från Stockholm för att hämta valp.😉

Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian

Ellenwik
8/25/13, 7:04 AM
#4

#3 Jojo, det har du rätt i. Men det är inte jag som kör + vi vill ju hälsa på valpen ett par gånger innan man hämtar hen! 🙂Men vår familj är väldigt vana att åka långt, men som sagt det är inte jag som kör. 😉


  BlommaHälsningar från oss Blomma

Sofy
8/25/13, 12:41 PM
#5

#4 Det finns tåg🙂Jag rekomenderar faktiskt tåget framför bil. Annars finns det ju även ett par uppfödare runt om i Stockholm.🙂

Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian

Upp till toppen
Annons: