Annons:
Etikettannonsering-reklam
Läst 2108 ggr
vovve55
2011-09-02 11:57

Extramatte sökes!

Hej!

Jag har en hund som jag skulle behöva ha en extramatte/husse till då & då. Han är en snäll & go hund som älskar alla och går superbra med barn. Allt ska vara av intresse, du kanske av någon anledning inte kan ha egen hund på heltid men saknar hundlivet. Några dagar / vecka, kortare stunder då & då, vad som helst i princip som vi kommer överens om.

Min enda önskan är att du har ett genuint hundintresse, ger mycket kärlek & mysiga promenader.

Jag berättar gärna mer, pm:a mig så kan vi prata vidare där. :)

Annons:
vovve55
2011-09-02 12:04
#1

Såg att jag missat att skriva vart vi finns någonstans! Vi finns i Eskilstuna, men för oss går det också bra med mer eller mindre avstånd om hämtning osv kan lösas oss emellan. :)

Emmagassma
2012-08-29 23:54
#2

Det lät intressant.. Hur menar du att det ska gåtill? Envecka här sedan en vecka där? Eller hur tänker du? Jag tycker att det låter som en kanon iide för att ha ett slags delat ansvar.. Vi är fem i våran familj, pappa mamma och tre barn, minsta är 7månader och äldsta fyller 11.. Det finns alltid någon hemma.. :) vi bor dock i Sätra Skärholmen. Hör av er ni vill veta mer om oss.. :) Med vänlig hälsning, Emma

Upp till toppen
Annons: