Annons:
Etikettblodspår
Läst 3187 ggr
KKajsa
7/30/11, 2:31 PM

Köphjälp: Spårblod

Hej

Jag letar efter en nätbutik som säljer torkat spårblod. Har googlat men inte hittat något… Hjälp?!

Mvh Kajsa som vill komma igång igen med spårningen.

Annons:
SaraC
7/30/11, 5:24 PM
#1

Varför ska det vara just torkat?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

KKajsa
7/30/11, 6:24 PM
#2

För att i min lilla stad säljs inte fryst blod o jag tänkte att torkat är betydligt lättare att skicka än djupfryst.

SaraC
7/31/11, 7:44 PM
#3

#2 Okej då förstår jag. Vet tyvärr inte vart det kan finnas dock. Kan inte någon affär beställa in blod till dig?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Vattnadal
8/1/11, 11:43 AM
#4

Blodpulver är inte alls lika bra. Vilken konsum(ica ed som helst kan ta hem fryst nötblod som är det bästa, om du inte kan få tag på blod efter vilt.

Gå till din vanliga mataffär och prata med de i charken. Nästa gång de beställer hem fryst kött kan de ta med en kartong blod åt dig. Under 30 kr för en burk på 5 dl betalar jag. Det brukar vara 6 burkar per låda.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

KKajsa
8/1/11, 12:30 PM
#5

#3 & 4 Jo om de är service intresserade så kan de det… Men i min lilla stad har vi en affär som tar hem ibland o de skyller nu på att slakteriet inte levererar blod. Så då börjar jag se efter annan lösning. Beställde blod i början av juni o det har ännu inte kommit. 

Men tack för tankar Glad

smurfan-13
8/1/11, 3:15 PM
#6

fyrbent.se säljer blodpulver tror jag.

Annons:
SaraC
8/2/11, 9:40 PM
#7

#5 Du har ingen annan butik i närheten då? Kanske kan vara värt att åka någon mil om man köper in lite åt gången och sen förvarar i frysen. Ingen gårdsbutik eller något slakteri i närheten?

Nu har jag inte testat med pulver själv, men det låter som att det inte alls blir samma "effekt".

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

valbal
8/6/11, 12:51 AM
#8

vart bor du nånstans då?

Jag hittade nämligen denna sidan: http://www.vipdog.se/blodpulver/404-1

Upp till toppen
Annons: