Nyårstävling - Tema: Då & Nu
Nu är det äntligen dags att tävla igen!
Den här gången är temat "Då & Nu", ett passande tema i en nyårstävling tycker vi!
Temat kan tolkas på många olika sätt. Det kan till exempel vara ett bidrag med en hund som först valp och sedan som vuxen. Eller kanske två bilder på en hund på samma ställe fast under två olika årstider som i min bild här nedanför.
Ni bidrar alltså med två bilder denna gång. En "Då"-bild och en "Nu"-bild. Om ni vill/kan sätter ni ihop bilderna bredvid varandra på en gång, som i min bild här ovan, och skickar det som erat bidrag, eller så lägger ni in två bilder i tråden.
Sista dag att lämna in ditt bidrag är den 31/1 2011.
För inspiration
Vi har haft "Då & Nu" som tema inne på Sommar iFokus förut, här hittar du den tråden.
Här hittar du ännu mer inspiration!
Regler
- Högst två bidrag per medlem.
- Du måste ha rättigheterna till de foton du använder dig av.
- Du måste vara medlem på Spetsar & Urhundar iFokus.
Vinster
1:a pris: Ett exemplar av boken "Dominans och ledarskap - Fakta eller fantasi?" av Barry Eaton + en godbit till hunden.
2:a - 3:e pris: Godbit till hunden.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Åh detta vill jag vara med på! Ska spåna vidare :)

Åh en sån rolig tävling! Skall helt klart försöka hitta några bra bilder…

Två bidrag innebär det 2 st då o nu eller menas det m en då bild o en nu bild?
här är bild 2, tagen i november 2010
de är tagna på ungefär samma ställe :)

Vad kul att ni tycker att det är ett kul tema
#3 Det menas två bidrag. Två bilder räknas ju som ett bidrag i den här tävlingen. Så två bilder som sitter ihop direkt eller två bilder som du lägger in separat i två olika inlägg räknas som ett bidrag.
#5 Du glömde bifoga bilden! Prova igen

Dåligt m bidrag här tycker jag. Klurar på ytterligare ett bidrag, men väntar lite till för att se om jag kommer på nåt bättre.
bidrag nutid "var är mitt liv"

Ja, lite dåligt med bidrag än så länge. Kom igen nu!

Kom igen och tävla lite nu allihop!
Sista datum 31/1!

dubbelpost

Mitt första bidrag:
På bilden till vänster är Kito 5 månader gammal och det är första fotot någonsin jag tog på honom. Till andra bilden försökte jag hitta en relativt ny bild där "minen" var likadan. Blev väl helt ok :P
Vi började utan vetskap om livet utanför..
..men skaffade oss en väska vi fyllde till toppen av kunskap.

Här är min första eurasier Ella som dock bara blev 5 år. Men detta bidrag vill jag gärna dela med mig även om kvaliten ej är den bästa.
Till vänster på den första bilden är hon bara 9v och vi är på semester i Hällevik, den andra bilden är tagen 2 år senare i Hällevik på samma ställe(inte riktigt på fläcken samma plats utan ca 100 m bort). Ni ser hur hon utvecklats, lika vacker och samma bakgrund

Vad kul med fler bidrag! Kanon hörni

6 dagar kvar!

3 dagar kvar..

Röstningstråd för tävlingen är på väg!
Tack för alla bidrag!