Annons:
Etikettraser
Läst 1418 ggr
tiger tok
2016-12-15 15:25

Nu är det bestämt, äntligen!

Nu är det äntligen bestämt. Vi ska skaffa Västgötaspets! Till sommaren 2017 kommer det bli, har hittat en uppfödare som planerar valpar då, ska bara ta kontakt med uppfödaren nu! Så glad, efter nio års väntan är det äntligen bestämt! Är det någon mer här som har västgöte? Så snart kanske jag kommer tillbringa mer tid på det här ifokuset ;)

Annons:
Vattnadal
2016-12-16 14:20
#1

Underbart! Det är härliga hundar, även om jag själv aldrig haft någon. 🙂

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

ifoundnemo
2016-12-17 00:20
#2

Vad roligt!! Vår veterinär har två, väldigt trevliga vovvar!:)

tiger tok
2016-12-23 08:18
#3

Dem verkar vara härliga tycker jag också! Bara lite jobbigt med skällandet.. Men vet som har dem i lägenhet också, vilket vi kommer ha delvis!

SaraC
2017-01-02 21:53
#4

Vad kul! Ser fram emot att få höra hur det går och kanske få veta mer om rasen som jag tycker är väldigt spännande 🙂

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

felucca
2017-01-09 15:45
#5

Åh, vad roligt! Det var länge vårt förstahandsval, innan vi fastnade för svensk lapphund. Tycker fortfarande att västgötaspetsen är helt underbar, hoppas allt går jättebra och skriv gärna om vovven sen när den kommer 😉

Emellaya
2017-01-09 19:18
#6

Grattis till en bra ras. :) De verkar vara bra hundar att träna med, samtidigt som de har en självständighet som är så uppskattad. Har hört att det inte alltid är en hund som uppskattar att kela, även om man såklart hittar något sätt att mysas med sin hund. :) De är väldigt alerta. De är otroligt vackra och jag ser fram emot att följa din framtida valp! Ska bli kul att lära sig mer om dem.

En längtan efter träning av hund, en väntan på att det nya livet ska börja

Annons:
Upp till toppen
Annons: